Simlock kodem: Samsung Wielka Brytania
Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Samsung pochodzących z sieci z Wielkiej Brytanii.
Kody generowane są na podstawie numeru seryjnego IMEI.
Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:
- Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój telefon pochodzi z jednej z sieci z Wielkiej Brytanii. Jeśli nie wiesz z jakiej sieci pochodzi telefon możesz zamówić sprawdzenie klikając tutaj
- Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
- Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
- Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)
UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl
Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?
Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jest to około 1 dzień. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).
Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?
Będą to 3 kody (NCK, MCK, SPCK - różne poziomy blokad). W 99% przypadków do odblokowania telefonu wystarczy użyć kodu NCK (Network Code) - odblokowuje on sieć.
Czasami potrzebny jest również drugi kod MCK (unfreeze) - jest to kod do zresetowania licznika błędnych prób - wymagane w przypadku jeśli ktoś wcześniej zbyt wiele razy wpisał błędny kod (3 błędne próby). Niestety w telefonach Samsung nie ma możliwości sprawdzenia tego licznika. Pozostałe kody nie są zazwyczaj wymagane.
Jak wpisać kod w telefonie?
- Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
- Telefon poprosi o kod unlock (kod do odblokowania, network PIN),
- Wprowadź kod unlock (NCK, Network), który Ci wysłaliśmy.
Czasami wymagane jest również odblokowanie licznika błędnych prób (ktoś zbyt wiele razy wpisał błędny kod):
- Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
- Telefon poprosi o kod odblokowujący ,
- Wprowadź kod FREEZE (unfreeze, defreeze, MCK) i zatwierdź (pojawi się komunikat o niepowodzeniu),
- Wpisz kod NCK (Network) i zatwierdź.
Jeśli po włożeniu obcej karty sim nie pojawia się pole do wpisania kodu to:
- Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
- Wpisz : "#7465625*638*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)
lub (jeśli telefon wyświetla wiadomość "Insert Correct SIM Card")
- Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
- Wpisz : "#0111*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)
Jeśli na ekranie telefonu nie pojawia się pole do wpisania kodu a tylko np. komunikat "SOS:
- Wpisz kod unfreeze (MCK, defreeze) na ekranie telefonu (w niektórych przypadkach tekst nie będzie się pojawiał na ekranie)
- Po wpisaniu kodu (czasami trzeba kliknąć ok żeby go zatwierdzić) pojawi się okno do wpisania kodu network (nck).
Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?
Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.
Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?
W tej usłudze kody generowane są na podstawie numeru IMEI, model nie ma więc większego znaczenia. Ważne, aby telefon pochodził z jednej z sieci z Wielkiej Brytanii i była w nim możliwość wpisania kodu.
Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" i "Płatność anulowana / reklamowana" ?
"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.
Kody nie działają, co wtedy?
Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:
1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.
2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.
Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.
Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:
- Wybrana jest błędna usługa. Prosimy o sprawdzenie operatora jeśli nie są państwo pewni pochodzenia telefonu
- Nie ma możliwości wpisania kodu. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.
Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?
Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".